"Decu 21.veka uče odrasli iz 20.veka, koristeći planove i programe i tehniku iz 19.veka na kalendaru iz 18.veka!"
Kada sam prvi put pročitala ovo, nasmejala sam se. 😄 Onda sam pročitala još jednom i shvatila KOLIKO ZAPRAVO ISTINE IMA U TOME!
Pošto sam ja počela da radim 1990 godine,prve generacije mojih učenika bili su MILENIJALCI (a da to nisam ni znala 😀).
Milenijalci su generacija koju pažnja ne drži dugo. Oni više vole interaktivno učenje, rad na zajedničkim projektima i učenje iz iskustva.Veoma su komotni sa tehnologijom.
Te generacije su zahtevale kreativnost na času. Dakle, tada sam prvi put iskusila MEŠOVITO PREDAVANJE (BLENDED LEARNING)(kliknite za video!) tj.kombinaciju tehnologije i klasičnog časa.OBRNUTI ČAS (FLIPPED CLASSROOM) (kliknite za video!) je takođe bio nešto u čemu su moji đaci uživali.Pošto je to bio početak pojave pametnih telefona, više su se koristili kompjuteri i laptopovi.
I dan-danas koristim oba pristupa, samo malo modifikovana.
Kada sam prvi put pročitala ovo, nasmejala sam se. 😄 Onda sam pročitala još jednom i shvatila KOLIKO ZAPRAVO ISTINE IMA U TOME!
Pošto sam ja počela da radim 1990 godine,prve generacije mojih učenika bili su MILENIJALCI (a da to nisam ni znala 😀).
Milenijalci su generacija koju pažnja ne drži dugo. Oni više vole interaktivno učenje, rad na zajedničkim projektima i učenje iz iskustva.Veoma su komotni sa tehnologijom.
Te generacije su zahtevale kreativnost na času. Dakle, tada sam prvi put iskusila MEŠOVITO PREDAVANJE (BLENDED LEARNING)(kliknite za video!) tj.kombinaciju tehnologije i klasičnog časa.OBRNUTI ČAS (FLIPPED CLASSROOM) (kliknite za video!) je takođe bio nešto u čemu su moji đaci uživali.Pošto je to bio početak pojave pametnih telefona, više su se koristili kompjuteri i laptopovi.
I dan-danas koristim oba pristupa, samo malo modifikovana.
Comments
Post a Comment