Otkrivanje novih načina da se đacima održi pažnja može da učini predavanja uzbudljivim i osvežavajućim.
Kada sam pre 30 godina počela da radim, nastavnici su me "optuživali" da se sa decom igram na času, a da ništa ne učimo. I jesmo se igrali, ali se ubrzo pokazalo da je to bio najproduktivniji način za ono što sam htela da postignem- da ih naučim da komuniciraju. Tako su mala deca, od svega 4,5 godine do kraja školske godine već vladala popriličnim brojem fraza, i mogla čak i sebi da naruče u McDonald's-u!
Generacije su se menjale, pa tako i zahtevi. Stalno mi se pojavljivalo pitanje: "Kako im održati pažnju, kako ih angažovati?" I stalno sam, uz jako puno truda i zahvaljujući Internetu, pronalazila rešenja koja su išla korak ispred drugih.
Povremeno sam svoj rad proverala na međunarodnim konkursima i takmičenjima. O nekim od naših uspeha, saznajte više ovde .
Kada sam 2015 krenula u potragu za novim projektima i naletela na Skype in the Classroom, nisam ni sanjala da ću ubrzo posle toga (2016) postati Majkrosoftov Inovativni nastavnik , a zatim i Inovativni nastavnik ekspert (2017-2018 i 2018-2019).
Kao šlag na tortu, početkom 2019 stiglo je još jedno priznanje, kao jednom od 50 nastavnika u svetu koji zna kako da učenicima svih uzrasta zadrži pažnju i angažuje ih. Priznanje možete videti na početku ove stranice.
To mi je zapravo dalo vetar u leđa da sa vama podelim ono što znam.
DOBRODOŠLI NA MOJ BLOG!
Comments
Post a Comment