Današnji đaci odbijaju da budu pasivni učenici. Ne interesuje ih da se jednostavno pojave na času, odsede i zapisuju ono što kući treba da nabubaju. Umesto toga, oni očekuju da budu aktivni učesnici na času. Pripadnici Generacije Z najbolje uče praktično, i daju prednost interaktivnim predavanjima u odnosnu na klasična predvanja.
Oni su veoma komotni kada se radi o zajedničkim projektima sa drugim učenicima, ne samo u svojoj školi već i van nje, koristeći digitalne alate kao što je Skype i slično.
Pošto su digitalna generacija, đaci Generacije Z očekuju da digitalni alati postanu sastavni deo njihovog procesa učenja, jer je tehnologija sastavni deo njihovog svakodnevng života, pa zašto bi u obrazovanju bilo drugačije.
Za njih, učenje nije vezano samo za učionicu, već je nešto što može da se odvija bilo kada i bilo gde. Aplikacije na Internetu omogućavaju nastavnicima i đacima da se bolje povežu i međusobno deluju.
Prema podacima koje je skupila agencija Adobe Education, đaci koji pripadaju Generaciji Z i njihovi nastavnici se slažu da:
* je tehnologija onošto definiše Generaciju Z
* đaci koji pripadaju Generaciji Z bolje uče praktično/stvarajući
*će kreativnost igrati značajnu ulogu u budućem uspehu i rešavanju problema Generacije Z
*je Generacija Z samo donekle pripremljena za budućnost
*oni žele veće fokusiranje na njihovu kreativnost u procesu obrazovanja
93% učenika koje je Adobe intervjuisao misli da će, što bolje poznaju tehnologiju, bolje biti pripremljeni za budućnost..
Oni su veoma komotni kada se radi o zajedničkim projektima sa drugim učenicima, ne samo u svojoj školi već i van nje, koristeći digitalne alate kao što je Skype i slično.
Pošto su digitalna generacija, đaci Generacije Z očekuju da digitalni alati postanu sastavni deo njihovog procesa učenja, jer je tehnologija sastavni deo njihovog svakodnevng života, pa zašto bi u obrazovanju bilo drugačije.
Za njih, učenje nije vezano samo za učionicu, već je nešto što može da se odvija bilo kada i bilo gde. Aplikacije na Internetu omogućavaju nastavnicima i đacima da se bolje povežu i međusobno deluju.
Prema podacima koje je skupila agencija Adobe Education, đaci koji pripadaju Generaciji Z i njihovi nastavnici se slažu da:
* je tehnologija onošto definiše Generaciju Z
* đaci koji pripadaju Generaciji Z bolje uče praktično/stvarajući
*će kreativnost igrati značajnu ulogu u budućem uspehu i rešavanju problema Generacije Z
*je Generacija Z samo donekle pripremljena za budućnost
*oni žele veće fokusiranje na njihovu kreativnost u procesu obrazovanja
93% učenika koje je Adobe intervjuisao misli da će, što bolje poznaju tehnologiju, bolje biti pripremljeni za budućnost..
Comments
Post a Comment